Skargi i wnioski
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Instytucie Ekologii Terenów Uprzemysłowionych
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Instytucie Ekologii Terenów Uprzemysłowionych odbywa się według przepisów:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
- listownie na adres:
Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych
- Kossutha 6
40-844 Katowice
- osobiście w sekretariacie Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych
ul. Kossutha 6, od poniedziałku do piątku, w godzinach urzędowania, - drogą elektroniczną na adres e-mail: ietu@ietu.pl,
- telefonicznie do sekretariatu IETU 32 2546-031 w. 279,
- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP lub poprzez e-Doręczenia.
Skargę lub wniosek należy uzupełnić o: imię, nazwisko (nazwę) oraz adres nadawcy (w przypadku korespondencji przesyłanej pocztą elektroniczną również adres e-mail).
Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Skargi i wnioski wpływające do IETU ewidencjonuje się w rejestrze skarg i wniosków, prowadzonym przez sekretariat IETU.
Członkowie Dyrekcji IETU przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków w środy w godzinach od 11:00 do 12:00.
Osoby zainteresowane rozmową z członkiem Dyrekcji IETU proszone są o uprzednie pisemne zgłoszenie takiego wniosku na adres sekretariatu IETU (ietu@ietu.pl) szczegółowo określonym tematem rozmowy. O wyznaczeniu terminu spotkania z członkiem Dyrekcji IETU zainteresowani będą powiadamiani pisemnie.